Twentse Familiebedrijven
Evenals Twentse Zakenvrouwen is Twentse Familiebedrijven een onderdeel van Visionmakers. Het platform ‘Twentse Familiebedrijven’ biedt een overzicht van familiebedrijven in de regio en schenkt met name aandacht aan de voordelen, zoals lange termijnperspectief, continuïteit, maatschappelijke inbedding en snelle besluitvorming (strategie).
Opdracht
Het ontwikkelen van het platform ‘Twentse Familiebedrijven’ met als kleurrijk hart een opvallend glossy magazine. Daarbij ook andere belangrijke onderdelen zoals, een website en de online publicaties in sociale media. En ook het Launch event, daar waar de familiebedrijven bij elkaar komen en ervaringen met elkaar delen.
Toegevoegde waarde
Allereerst hebben wij een passend beeldmerk ontwikkeld, die in de lijn van Twentse Zakenvrouwen is vormgegeven. Wij hebben online het platform verder opgetuigd en sociale mediakanalen ingericht. Verder is de sociale media van de nodige content voorzien. Daarnaast zijn de mediakit en flyers vervaardigd.
Visualisatie
- Website
- Magazine
- Social media
- Mediakit
- Flyer
Aanbevelingen
“Trotse bezitter van een familiebedrijf? Nog nooit vastgelegd? Dan raad ik je echt aan om een artikel te plaatsen in dit mooie en chique blad. Wij zijn als broers ontzettend trots op onze bijdrage. We zien het niet alleen als vergroting van onze naamsbekendheid maar ook als een prachtig aandenken aan ons mooie bedrijf! Dat wil jij toch ook? “ – Rob Sauer, Cirqll
’ Door plaatsing van ons artikel in het magazine en vermelding op hun platform heeft De Monnik Dranken haar bedrijfswaarden en 3 kernactiviteiten goed kunnen uitlichten. Wij bevelen andere Twentse Familiebedrijven deze mogelijkheid ook van harte aan om via dit mooie magazine nog meer impact te krijgen. Daarnaast is het voor ons ook een prachtig naslagwerk geworden. ‘’ – Luuk Olde Monnikhof, De Monnik Dranken