Twentse Familiebedrijven social media
Evenals Twentse Zakenvrouwen is Twentse Familiebedrijven een onderdeel van Visionmakers. Het platform ‘Twentse Familiebedrijven’ biedt een overzicht van familiebedrijven in de regio en schenkt met name aandacht aan de voordelen, zoals lange termijnperspectief, continuïteit, maatschappelijke inbedding en snelle besluitvorming (strategie).
Opdracht
Het was de uitdaging het ontwikkelen en uitvoeren van een dynamische contentstrategie voor de social media kanalen van Twentse Familiebedrijven. Deze strategie moest niet alleen het merk versterken en de zichtbaarheid verhogen, maar ook engagement onder de doelgroep stimuleren.
Toegevoegde waarde
We hebben een social media plan opgesteld aan de hand van de doelstellingen. Dit plan hebben we omgezet in content creatie voor alle social media kanalen van Twentse Familiebedrijven.
Visualisatie
- Social media
- Copywriting
Aanbevelingen
“Trotse bezitter van een familiebedrijf? Nog nooit vastgelegd? Dan raad ik je echt aan om een artikel te plaatsen in dit mooie en chique blad. Wij zijn als broers ontzettend trots op onze bijdrage. We zien het niet alleen als vergroting van onze naamsbekendheid maar ook als een prachtig aandenken aan ons mooie bedrijf! Dat wil jij toch ook? “ – Rob Sauer, Cirqll
’ Door plaatsing van ons artikel in het magazine en vermelding op hun platform heeft De Monnik Dranken haar bedrijfswaarden en 3 kernactiviteiten goed kunnen uitlichten. Wij bevelen andere Twentse Familiebedrijven deze mogelijkheid ook van harte aan om via dit mooie magazine nog meer impact te krijgen. Daarnaast is het voor ons ook een prachtig naslagwerk geworden. ‘’ – Luuk Olde Monnikhof, De Monnik Dranken